Este curso por segundo ano consecutivo, desenvolvemos no noso centro o programa de educación sexual Quérote +, dentro do Plan Proxecta + de innovación educativa, da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades en colaboración con outros organismos.
Os obxectivos que perseguimos coa realización do mesmo son:
- Que o profesorado dispoña de información e ferramentas para o traballo da educación sexual na aula.
- Estimular no alumnado unha autoestima positiva co obxecto de reducir a influencia da presión grupal.
- Educar en habilidades que favorezan a toma de decisións responsables para un mesmo e para a comunidade.
- Poñer en valor a diversidade e fomentar o seu respecto de cara a unha convivencia construtiva e harmónica.
- Achegar información en canto a situacións que poderían acontecer (seguridade no uso da tecnoloxía, prevención de embarazos, ITS, etc.)
- Educación sexual.
- Modelos de amor e de parella.
- Uso das tecnoloxías nas relacións.
Realizarase cos tres grupos de 3º ESO: A, B e C, nas materias de Bioloxía e Xeoloxía, Lingua e Literatura Galega, Física e Química, e Valores Éticos, así como en sesións de titoría. Consistirá na posta en marcha das oito fichas proporcionadas polo programa Quérote +, de novembro a xuño.
Traballaremos:
- Ficha 1: Presentación do recurso Quérote +.
- Ficha 2: A educación sexual.
- Ficha 3: A orientación do desexo e a identidade sexual.
- Ficha 4: O modelo de amor romántico.
- Ficha 5: A relación dos sexos a través da tecnoloxía.
- Ficha 6: Cultivando habilidades.
- Ficha 7: Aconcepción e concepción.
- Ficha 8: Hoxe damos clase nós.
O profesorado que participa neste programa é:
- Patricia Beldrón González, docente de Lingua e Literatura Galega.
- María de Toro González, docente de Valores Éticos e titora.
- Iria González Vázquez, docente de Física e Química e titora.
- María Ángeles Miranda Babarro, orientadora.
- Lourdes Vaz Justo, docente de Lingua e Literatura Galega.
- Guiomar Vázquez Nogueiras, coordinadora, titora e docente de Bioloxía e Xeoloxía.
Ningún comentario:
Publicar un comentario